Amiben segíthetünk:
Hatékony honlapkészítés
Honlap, weblap felújítás
Kulcsszavas optimalizálás
Keresőmarketing tanácsadás
Keresőmarketing oktatás
Online marketing tanácsadás
Portál hatékony üzemeltetés
Portál népszerűsítés
Webáruház készítés
Webáruház népszerűsítés
Tárhely bérlés, üzemeltetés
Domain név regisztráció
Webstatisztika mérés, elemzés
Cikkek-hasznos tanácsok
    Kiemelt ajánlatunk!

Webstatisztika mérés és elemzés

   Statisztikai adatok elemzése
   Látogatottság mérése
   Honlap hatékonyság analízálása
 
     
 

Keresőoptimalizálás legfontosabb kérdései

 
       
   
Üzleti jellegű internetes megjelenésnél az első és legfontosabb cél, hogy arra minél többen ráleljenek. A statisztikák szerint a legtöbb weblapot a keresőoldalakon keresztül találják meg (pl.: Google, AltaVista, Startlap, Vizsla, stb.). Általánosan ismert tény, hogy a keresés eredményei közül az első 10-20 találatnál (tehát az első néhány találati oldalnál) többet csak ritkán néznek meg az érdeklődők.
 
A második legfontosabb cél a látogatók információigényének mind teljesebb kielégítése olyan informatív honlappal, amely széleskörű szolgáltatás-termék listát, cégbemutatót és céginformációkat tartalmaz.
 
Ha az adott Internetes megjelenés nem szolgálja megfelelően e célokat (pl.: általános cégadatbázisban való részvétel; méregdrágán elkészített és fenntartott, de nem megfelelően kialakított és nem optimalizált saját weboldal, stb.), akkor megtalálhatóságunk és megjelenésünk nem lesz kielégítő, az adott pénzügyi befektetés(ek) nem térül(nek) meg.
 
Keresőoptimalizálás előnyei:
 
 A honlapunkra folyamatos látogatókat biztosít.
 
 Egyre többen veszik igénybe vásárlások előtti információ gyűjtésre a keresőket, a következő szlogennel: “Hol vásárolhatnák olcsóbban és jobb feltételekkel? ”.
 
 Az e-mail-ek megtekintése után a második legnépszerűbb tevékenység termékek és szolgáltatások keresése keresőmotorok segítségével.
 Költségek csökkentése: ha folyamatos és állandó látogatottságot akarunk elérni, akkor a keresőoptimalizálás a legjobb megoldás a hagyományos rövidtávú kampányszerű hirdetési formákkal szemben (banner, fizetett hivatkozások, stb...).
 
Leghatékonyabb keresőmarketing eszköz, mivel ellentétben a hagyományos médiával, itt a vásárlók találnak ránk keresőmotorok segítségével.
 
       
   
Kapcsolódó témák, tanulmányok
 
2. 18 hasznos tipp honlapunk sikeres optimalizálásához » 04.05.03
3. Keresőoptimalizálás során “nem használható” módszerek » 04.05.07
4. Sikeres kulcsszóválasztás titkai » 04.06.18
5. Mi a különbség a regisztrálás és az optimalizálás között? » 04.06.20
 
       
     
       
   
     
   Ügyfeleinknek      | Elérhetőség      | Rólunk      | Jogi nyilatokzat      | Állásajánlat      | Honlap térkép      | Linkcsere      | Katalógus
   
  2003-2005 © Copyright ZalaiCegek.hu. Minden jog fenntartva!